Fuckers in school telling me, always in the barber shop
ツイート
40652
フォロー
1126
フォロワー
1155

ハッシュタグ

  • なし

3

1

Spike Spiegel@TheChiefRasta
Twitter Icon

Her: “how’d you make me squirt like that?” Me: https://t.co/ceOCXqgf9C

1日前

1

2

Spike Spiegel@TheChiefRasta
Twitter Icon

Demon time https://t.co/w8CWYzxec0

2日前

1

2

Spike Spiegel@TheChiefRasta
Twitter Icon

@aspacepspacee Han is so cool. I use to buy candy just to be on chill mode like him.

2日前

1

2

Spike Spiegel@TheChiefRasta
Twitter Icon

You give people a solution to their problem & they still rather complain about it other than take the help.

3日前

1

2

Spike Spiegel@TheChiefRasta
Twitter Icon

Somehow Roadrunner will trip this nigga while wearing this & make it explode https://t.co/2el7M8d3Xd

2日前

1

2

Spike Spiegel@TheChiefRasta
Twitter Icon

You’re gonna be fetishized in some shape or form no matter who or what you are.

3日前

1

2

Spike Spiegel@TheChiefRasta
Twitter Icon

Damn right! https://t.co/eBR8i2QUmg

14時間前

1

2

Spike Spiegel@TheChiefRasta
Twitter Icon

ODB resurrected https://t.co/PA9EqwT6Pi

2日前

1

2

Spike Spiegel@TheChiefRasta
Twitter Icon

I say “nah I got it” a lot because the moment I let someone else get it for me, I get disappointed in the worst of ways.

3日前

1

2

Spike Spiegel@TheChiefRasta
Twitter Icon

This is scary https://t.co/QcLRsKh4PA

1日前

1

2

Spike Spiegel@TheChiefRasta
Twitter Icon

I’m only actin like this cause I like you

11時間前

1

2

Spike Spiegel@TheChiefRasta
Twitter Icon

Should I work on thanksgiving or just enjoy my day off? I mean I do love money.... but I also like my days off.... 🤔🤔🤔

1日前

0

3

Spike Spiegel@TheChiefRasta
Twitter Icon

@_FLWRCHLD_ Oh shit lol my bad 😅

2日前

0

3

Spike Spiegel@TheChiefRasta
Twitter Icon

@SincerelyKweenK “Food on the table, straight to the kitch” 🤣🤣🤣🤣🤣

2日前

0

3

Spike Spiegel@TheChiefRasta
Twitter Icon

@danieewalker Why I pictured that scene off of Boyz n the Hood with Trey swinging & shit 🤣 https://t.co/j8IBBr4BZP

2日前



RT先またはリプライ先

💜D. Bryant💛@LakerGangDay
𓃵@33FreeMe33
seán -@stevenscorrupt
craíg@bigguccicraigy
281-330-8004@La_christiana
Glacier Boy Luke@nephewluke_
Angry Skycrane@AngrySkycrane
Nuri@actionhankbeard
Stu.@STU_07
Professor Anansi Moriarty, Jr.@_bpolk_